döm inte andra för deras utseende.

Många idag dömmer andra för deras utseende.
Många blir mobbade av de.
Drf tycker jag att de är fel.
Döm andra för deras personlighet inte för utseendet.
Till exempel Susan Boyle som gick i Britian Got Talent . Hon var inte världens finaste, O alla trodde att hon hade ingen chans men när dom hörde hennes fina röst blev dom chockade.......
Kolla upp henne om du har inte hört henne sjunga
här kommer länken :
http://www.youtube.com/watch?v=X9whxWNI7bE
Mening av inlägget är att inte dömma människor bara för deras utseende :D
ops! om länken fungerar inte så sök i youtube : Susan Boyle Britian got talent
puusss o kjaaam
pippi ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livesmilelove

Min blogg handlar inte om vad har jag gjort i dagen för jag tycker att de e ass tråkigt :P så tänker o snacka om allt frpn mat till kläder till samhället till väder o sport ^^ ses

RSS 2.0